Ik heb al een paar
"Ik heb al een paar Toms. Heerlijk zitten die. Echter dit nieuwe paar is nu bij de schoenmaker op de leest, omdat (voornamelijk de rechter schoen) ze veel te eng waren. Ik hoop echt dat het helpt, anders kan ik ze niet aan, zo'n pijn deden ze. Met blote voeten kwam ik eer sowieso niet in."